Musik og bevægelse 0 - 5 år

Hel eller delvis friplads

Babymusik på Lille Birkholm Plejecenter 3-12 mdr.

Til babymusik på plejehjem forener vi de yngste med de ældste, i Herlev Kommune, i en dejlig musikalsk oplevelse for dig og din baby. Vi laver remser, danser, synger og spiller på instrumenter. Gennem musikken stimulerer vi barnet sprogligt og motorisk, og skaber et nærvær mellem voksen og barn.
Både far, mor, medmor/medfar, bedstemor/bedstefar eller anden voksen som er tæt på barnet er velkommen på holdet.

Babymusikken foregår på Lille Birkholm plejecenter, Sennepshaven 2. Her vil en gruppe ældre borgere have mulighed for at deltage i aktiviteten, med rasleæg, tørklæder og andet, mens forældre og børn er i gang.

Musikundervisningen foregår på børnenes præmisser, og der bliver derfor vægtet gentagelser og genkendelig fra gang til gang. Der er fokus på de små og vi lægger vægt på at der er plads til både latter, barnegråd, amning, flaske og bleskift undervejs i undervisningen.

Forløbet er 10 onsdage, med start 14 august 2024, i Festsalen på Lille Birkholm Plejecenter.

BEMÆRK: Babymusik er GRATIS, dog betales et administrationsgebyr på 100 kr.

10 onsdage kl. 10.30 - 11.00
Efter Babymusik er der te og kaffe.