Vores hus

Det meste af musikskolens undervisning foregår i vores egne lokaler, på Herlev Bygade 30, 2. sal.

Her har vi 9 dejlige lokaler, bygget til musikundervisning. I midten har vi det dejlige fællesrum, som vi deler med billedskolen og dens elever. Her samles elever, store som små og forældre med de yngste. Der  er hyggehjørner og eleverne “hænger” ofte ud, både før og efter deres egne timer.

Fællesrummet egner sig også godt til koncerter, med akustiske instrumenter og sang. Vi afholder i løbet af sæsonen 4 – 5 cafearrangementer her.

I stueetagen har vi bagscenen, der som navnet siger er scenerum, for teaterbio. Til hverdag har musikskolen undervisning på bagscenen, som er særlig velegnet til de store grupper/orkestre.

Bagscenen egner sig godt til især rockgrupperne. 2 – 3 gange årligt afholder vi cafeaftener på bagscenen.