Hel eller delvis friplads - for børn og unge indtil 18 år

Mesterværksted

Alle elever i 3. klasse i Herlev kommune deltager i efteråret 2023 i Den Kulturelle Rygsæk.
Her er eleverne blevet præsenteret for en del af symfoniorkesterets instrumenter.

MESTERVÆRKSTED bygger videre på elevernes kendskab til instrumenterne fra deres oplevelse i Den Kulturelle Rygsæk.

I MESTERVÆRKSTED fortsætter arbejdet med de spændende instrumenter som holdundervisning, hvor man lærer mere om sit eget instrument og spiller sammen med andre.
Vi kommer til at spille forskellige numre, både efter noder og efter gehør/uden noder. Det giver mulighed for at ”snuse” til flere stilarter.

Elever fra andre 3. klasser i Herlev, der ikke har deltaget i den Kulturelle Rygsæk, er også velkomne på Mesterværkstedsholdet.

__________________________________________________________________________________________________________________________

MESTERVÆRKSTED i foråret 2024

Undervisningen starter i uge 2 2024 og placeres på forskellige ugedage, afhængig af hvilken dag, de enkelte lærer underviser på musikskolen.
Derudover er der sammenspil på udvalgte fredage.

Der åbnes for tilmelding 1. september 2023
Man vælger ved tilmelding, hvilket instrument man ønsker at spille på. Instrumenter udlånes gratis i hele perioden.

Undervisningen finder sted på disse dage:

Tirsdag: Saxofon - lærer Johan Bylling Lang
Tirsdag: Trompet/basun - lærer Henrik Jørgensen
Tirsdag: Violin - lærer Alba Catalan Manzano

Torsdag: Klarinet - lærer Anders Havshøj
Torsdag: Tværfløjte - lærer Freja B. Sørensen: