Anne Bergland

Udannelsesmæssig baggrund og musisk virke

Jeg er uddannet musiklærer fra Zahle Seminarium i 2012. Jeg har mange års erfaring som musikunderviser i grundskolen og på sommerhøjskole for børn og forældre. Jeg er i øjeblikket i gang med at efteruddanne mig som underviser i rytmisk musik og bevægelse på Det Jyske Musikkonservatorium.

Særligt fokus

Jeg tager udgangspunkt i at musik og bevægelse hænger sammen. I alle mine undervisningstimer bliver der sunget, danset og spillet. Jeg har en meget legende tilgang til musikundervisning og det er vigtigt for mig, at skabe nogle genkendelige og trygge rammer, som børnene kan være aktive, kreative og medskabende indenfor. Jeg inddrager børnenes idéer og de er selv med til at udvikle nye danse, rytmer og sange.

Underviser i:

• 0. kl.