Fredrik Pontoppidan Darr

Uddannelsesmæssig baggrund og musisk virke
Uddannet fra Det Kgl. Danske musikkonservatorium 2013 med hovedfaget klassisk guitar og pædagogik.
Har mange års undervisningserfaring fra adskillige musikskoler. Underviser elever på alle niveauer og i alle aldersgrupper.
Livslang erfaring som orkestermusiker, og mange års erfaring som leder af flere guitarorkestre.

Særligt fokus
Fredrik elsker at undervise elever og se deres udvikling og glæde ved musikken og det fællesskab, som musikken kan give os. I hans timer forsøger han at gøre undervisningen både sjov og udfordrende. Han tager udgangspunkt i den enkelte elev og tilrettelægger undervisningen derefter. Han opfordrer på sigt alle sine elever til at deltage i et af musikskolens sammenspils- eller orkestertilbud. I orkestrene møder eleverne et fantastisk fællesskab, som styrker elevens musikalske udvikling og kunnen.

Underviser i:

• Guitar - akustisk