Musik og bevægelse 0 - 5 år

Hel eller delvis friplads

Efterår - Babymusik 7 - 12 mdr.

Til babymusik tilbyder vi en dejlig musikalsk oplevelse for dig og din baby. Vi laver remser, danser, synger og spiller på instrumenter. Gennem musikken stimulerer vi barnet sprogligt og motorisk, og skaber et nærvær mellem voksen og barn.
Både far, mor, bedstemor/bedstefar, medmor/medfar eller anden voksen som er tæt på barnet er velkomne på holdet.

Musikundervisningen foregår på børnenes præmisser, og der bliver derfor vægtet gentagelser og genkendelig fra gang til gang, da børn finder tryghed i gentagelser.
Til babymusik ønsker vi at skabe en tryg og behagelig atmosfære, hvor der er fokus på de små og vi lægger vægt på at der både er plads til latter, barnegråd og bleskift undervejs i undervisningen.

Holdet 7- 12 måneder tager udgangspunkt i babyer som er begyndt at bevæge sig mere og måske begyndt at kravle. I denne gruppe lader vi børnene udforske flere instrumenter og benytter en del rekvisitter som
faldskærm, bolde og bamser til at gøre undervisningen sjov og spændende.

BEMÆRK: Babymusik er GRATIS, dog betales et administrationsgebyr på 100 kr.

Første gang er  ultimo august 2023, i alt 12 gange

Fredag formiddag 10:40 - 11:15