UVT Courses

Sang

Fra 3. klasse og opefter – og selvfølgelig også for drenge!
Lukas Graham, Selena Gomez, MGP, Marie Key, Disney, musicals, Kim Larsen – eller noget helt tredje?
Elsker du at synge, så er Musikskolens trygge rum er et godt sted at udvikle din stemme. Når vi synger og laver stemmetræning, bliver du god til at synge rent, høre toner og rytmer. Du finder din egen klang og bliver tryg ved at stå frem foran andre. Vi arbejder også med tekster, udtryk, fortolkning, mikrofonsang og meget meget mere. Og ikke mindst, så har vi det sjovt !
Musik og øveprogram får du på din telefon, så det er nemt at øve hjemme, og vi bruger også YouTube.
Indimellem mødes vi med de andre sangelever og synger sammen og hygger.
Du kan komme med i band, når du får lidt rutine, og i årets løb afholder musikskolen koncerter, hvor du kan optræde.

For unge
Midt i hverdagens travlhed kan det være rart at have dit helt eget pusterum. Og stemmens rum er et dejligt sted at være, for man bliver glad af at synge. Både sangene og stemmetræningen giver energi og er en god støtte, når du skal stå frem, fx til eksamen eller audition.
Hvis du teenagedreng og stemmen er i overgang, kan vi hjælpe dig med at finde ned i din nye stemme, både i sang og tale.
Undervisningen tilpasses den genre du ønsker, så tag gerne sange med du kan lide. Og vi giver dig nye inputs og ny musik. Ofte bruger vi YouTube, Spotify etc, men akkompagnerer også på klaver.
I løbet af året kan du deltage i workshops, og du kan optræde solo eller sammen med flere til musikskolens koncerter.

For voksne +25; Også for mænd!
”At rejse er at leve” er et kendt H.C. Andersens motto. Det samme kan man sige om at synge !
Elsker du at synge og vil gerne have mere styr på stemmen, måske synge med dine børn eller forberede dig til at synge i kor eller band. Har du nogle stemmeproblemer som fx træthed, hæshed. Er du allerede i gang og trænger til nye inputs ?
Hos os bliver du altid mødt der hvor du er, og sammen lægger vi en plan for dit forløb. Alle genrer er velkomne.

Ring gerne og få en snak med lærerne inden tilmelding.
Du kan se kontaktoplysninger under vores CV.

Undervisning mandag, tirsdag, onsdag og torsdag